Listan inför EU valet är beslutad

Bild på Ella Bohlin och Göran Hägglund

På första plats hamnade Ella Bohlin. Här syns hon tillsammans med Göran Hägglund (bilden är lånad från Kristdemokraternas hemsida)


– Klimatfrågan är oerhört viktig för mig. Anders Wijkmans arbete har varit mycket framgångsrikt och jag hoppas kunna ta vid där han slutar. Parallellt med klimatfrågan kommer jag också driva jämställdhetsfrågor med fokus på att motverka människohandel - vår tids slaveri. En fortsatt restriktiv alkoholpolitik är också en prioriterad fråga för mig. säger Bohlin

På plats 2-4 finns Sofia Modigh, Per Landgren och Christina Doctare.

För den fullständiga listan, se här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0